Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac będzie należało m.in.:
• naliczanie wynagrodzeń pracowników spółki,
• sporządzenie przelewów i poleceń księgowania,
• obsługa umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
• prowadzenie dokumentacji związanej z wynagrodzeniem pracownika,
• rozliczenia z ZUS,
• sporządzanie i wydawanie pracownikom rocznych zestawień naliczonych i odprowadzonych składek zgodnie z obowiązującymi terminami oraz innych potrąceń.
• sporządzanie rocznych rozliczeń PIT-11 dla pracowników, przygotowanie danych oraz sporządzanie zaświadczeń ZUS Rp-7
• drukowanie i wydawanie, bądź przesyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej pasków wynagrodzeń dla pracowników zgodnie ze złożonym informacjami w zakresie adresu e-mail.
• rozliczenia z Urzędem Skarbowym,
• wystawianie zaświadczeń dla pracowników MZK,
• obsługa PPK,
• rozliczanie benefitów pracowniczych,
• przygotowywanie sprawozdań,
• przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
Wymagania konieczne:
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie wyższe,
• minimum 4-letni doświadczenie zawodowego w obszarze na stanowisku obsługi płac
• znajomość przepisów w zakresie: kodeksu pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• umiejętność biegłej obsługi komputera w tym obsługa pakietu biurowego (MS Office / Libra Office) – wymagana bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe I i/lub II stopnia na kierunkach: ekonomia, finanse, prawo, studia podyplomowe w zakresie kadry i płace, • znajomość systemu PŁATNIK,
• znajomość systemów kadrowo – płacowych,
• doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze pracowników,
• znajomość przepisów w zakresie rozliczania czasu pracy kierowcy.
Warunki pracy na stanowisku:
• wymiar czasu pracy – 1 etat;
• pierwsza umowa na okres próbny.
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny;
• życiorys (CV);
• kwestionariusz osobowy;
• oświadczenia o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
• oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru, stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L.119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz.530);
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne winne być własnoręcznie podpisane i złożone w siedzibie Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Ełku – Sekretariat.
2) Dokumenty aplikacyjne winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. płac”
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 stycznia 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia ich do MZK Ełk.